26 Ekim 2011

sarışın gizemli kadın

liseye ilk başladığımız zamanlardan bu yana her sabah kıvırcık saçlı sarışın kadını kesiyoruz. kadın her sabah aksatmadan aynı yoldan (ama her gün faklı bir kıyafetle) bizim yürüdüğümüzün ters istikametinde yürüyor. kadını ilk gördüğümüzden beri yaş, isim, memleket gibi ilginç yorumlarda bulunuyorduk. yine bir sabah yürürken;
H: kanka bak kim geliyo
D: vaağ bizim ki 
...
H: sen bu kadının ismini soramazsın abi
D: sorarım
H: soramazsın
D: nesine lan!
H: öğle yemeğine olm
D: lafından dönenin
H: ...
neyse biz iddaaya girdik girmesine de ben nasıl kadına söyleyeceğimi düşünüyorum. 
iki gün sonra
D: soruyorum
H: sooor-amazsın haha
D: şey pardon bakar mısınız?
gizemli kadın: efendim
D: (ya şey biz sizi iki senedir falan beğeniyle takip ediyoruz aslında çok güzelsiniz hatta kıyafetlerinize bayılıyoruz) şey arkadaşla iddaaya girdikte isminizi öğrenebilir miyim :)
gizemli kadın: benim mi?
D: evettt
gizemli kadın: havva gül. iki ismim var hangisini istersen
D: (havva gül mü? ulan amına koyim ben seni iki senedir takip ediyorum isme bak ya) ay ne güzel isim teşekkürler, iyi günler :)
...
D: eee ne yiyoruz bu öğlen şekerim?
H: hassiktiiiir valla sordu 


ve bugün öğle yemeğinde öküz gibi yedim.
allah razı olsun havva gül teyzecim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder