21 Kasım 2011

kulağıma fısıldıyor hep ben deliriyorum

ben bencil bir insanım
kıskanç, vicdansız ve merhametsiz
sizin için kötü özellikler bunlar
benim için değil
bunları yaptığım zaman kendimi kendim gibi hissediyorum
bencil insanları sevmem
gereksizler bir kere
"kendi kendine yetinebiliyorsan siktir git kardeşim"i hak ediyorlar
keza kıskanç, merhametsiz ve vicdansız insanları da sevmem
sizde sevmiyor olabilirsiniz
ağladığım kadar güldüğümde de kendimi yalnız hissediyorum
genelde insanlar ağladıklarında kendilerini yalnız hissederler
yanlarında biri de olsa o ağlamadığı için yalnızdırlar
ben bunları gülerken de hissediyorum
çünkü kimse içten ve benim kadar güzel gülemiyor
çirkin olduğum kadar küstahım
güzel olduğum kadar şişman
zeki değilim ama aptal da değilim
kimse zeki değil ama herkes aptal
yalnız insanlar sevişmeye daha müsait
sevilen insanlar aşağılanmaya
ben en çok böğürtlen severim
neden didem? neden vicdansız, kıskanç, merhametsiz ve anlamsızsın?
çünkü kulağıma fısıldıyor
beni delirtiyor
sessiz sessiz fısıldıyor hep
hiç bırakmıyor beni
tespih çekip topuklu ayakkabı giyiyor
saçları uzun, bıyıkları sıkça
oje sürer ama bacak bacak üstüne atamaz
beni sever mi sevmez mi pek bilmem ama 
hep fısıldar kulağıma 
ben çay sevmem

1 yorum: