6 Kasım 2011

duygularımızı vaktinde yaşayamayacaksak duygularımızın olmasının ne anlamı var allasen?

"ay dur şimdi ağlamayayım, sonra benim için farklı düşünürler"
"dur gülmemi az tutayım da benim için kıkırdak demesinler"
"ya olm bugün bayram dur dur moralimi bozmayayım yine yalnızım diye"
"iyi misin?" titreyen çene kontrol altına alınır, yutkunulur "ah tabii çok iyiyim neden olmayayım ki" gülücük üstüne gülücük
hayır anlamıyorum neden?
ağlamak istiyorsan o anda ağla
gülmek istiyorsan gül
duygunu "an"a göre yaşa
kimin ne düşündüğünü neden düşünüyorsun ki
eğer duygularını sürekli ertelersen gülmek istediğinde ağlar, ağlamak istediğinde gülersin
sırf bu yüzden de kendini bok gibi hissedersin çünkü bu bi' süre sonra kaçınılmaz olur
kimin ne düşündüğünü de önemsemeyi kes
seni sen olarak kabul etmeyenlere ihtiyacın yok çünkü
belki güçlü değilsin, ayakta duracak gücün yok, güçlü görünmekte istemiyorsun bu yüzden birilerine ihtiyacın var?
belki de var bilmiyorum
ama anı yaşarsan güçlenirsin bunu biliyorum
-sevdiğim bi' arkadaşıma 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder