25 Eylül 2011

dırırırım ben hep farklıydım zaten

artık seni unutmalıyım. nasıl yapacağımı bilmiyorum ama bir yerlerden başlamalıyım artık. resimlerini atarak, mesajlarını silerek, birlikte geçirdiğimiz güzel dakikaları hafızamdan yok ederek belki de. ama bir yerlerden başlamalıyım diyorum kendime. 
sonra aklıma o güzel parfüm kokun geliyor, o saf masum bakışın, seni sevdiğini söyleyişin. içim burkuluyor. aslında seni unutmak istemediğimin farkına varıyorum. ama kararlıyım unutacağım seni. 
ama nasıl unutulur ki o güzel anılar. hepsini geçtim senin o güzel yüzün nasıl unutulur? 
fark ettim ki benim bunları söyleyebileceğim kimsem olmamış lan bugüne kadar. demek ki ihtiyacım olmamış yani. diyorum ben her kız gibi değilim diye kimse inanmıyor bana. alın işte kanıtı. alın alın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder