26 Eylül 2011

ağlattınız beni

Cold Mountain; Anthony Minghella'nın yönetmenliğini yaptığı ve baş rollerini Natalie Portman, Nicole Kidman ve Jude Law'ın paylaştığı enfes bir film. 
Zaten Nicole Kidman'a hastayım. Kadının çok doğal ve vahşi bir güzelliği var. Keza Natalie Portman oyunculuğuyla büyülüyor. Herifte çok tatlıydı yarabbim.
Bu filmi gecenin ikisine geliyordu ben izlerken. Neyse bunları geçelim. Film inanılmaz güzel. Böylesine bir aşk hikayesi, böylesine duygusal, böylesine tutkulu. 
Sadece BİRKAÇ SANİYE birbirlerini senelerce beklemeye yetiyor. Tabi ben filmin sonunda hönküre hönküre ağlıyorum çünkü cidden çok duygusaldı. Aslında benim de duygusal olmamdan öte bok gibi kıskandım kadını. -bu arada duygusal dediğime pek bakmayın film savaş filmi, ama benim için duygusaldı yani-
İnsan böyle filmleri izledikçe ister istemez havasına kapılıp var mıdır böyle aşklar diye soruyor kendine. Sonra bunun bir film olduğunu hatırlayıp üzülüyor. Tabi bunlar şahsi görüşler efenim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder